miercuri, 8 septembrie 2010

FUCKED UP CARTOONS SHOULD NOT BE BANNED

Acum vreo 2 ani, rascoleam YouTube'u cautand reclame interzise, si am dat de multe chestii fucked up..dar rau de tot...insa nimic nu a fost atat de fucked up, atat de creepy, si atat de REAL, ca ceea ce am vazut dupa. Am gasit la related videos "Banned cartoon creepy bleawealewea etc.", ce era un segment din filmul "The Adventures of Mark Twain" al anului 1985. Este un film la prima vedere simpatic si e genul acela de film cu animatie din plastenila. Deci in 2 cuvinte, desene animate..dar filmul contine multe lucruri care pentru un prunc ar fi cam..sa zicem prea realiste pentru mintea lui frageda. Eu personal cred ca ar sa se uite copii ceva mai mari la asa ceva, in loc la desenele alea patetice si IIINCREDIBIIIIL de lungi cu Jesus. Sa vina la parinti dupa sa'i intrebe:"Mami!Tati! De ce realitatea nu este decat alta iluzie iar actiunile noastre sunt relative si nesemnificative ?". Hai parinti perfecti cu aere si care o sa va dati copilu' la nush ce facultate, impotriva vointei lui, sa va laudati lumii, iar copilu' vostru sa ajunga un mare labar...lamuriti copilu' in privinta asta. Oricum n'am vazut deocamdata intreg filmul, dar o voi face zilele astea, si am inteles ca segmentul respectiv este luat din cartea lui Mark Twain, "The Mysterious Stranger".

Vizionare placuta si astept un comment !

3 comentarii:

  1. mia placut filmuletul,nu mi sa parut atat de fucked up...mai degraba cunoscut,cred ca a fost difuzat pe protv sau undeva.Dar mai cred ca are un mesaj si ce e ciudat este ca animatiile din plastelina sunt cele mai realiste....doar avem si in realitatea noastra care nu este decat o alta iluzie:D.Mi sa parut cea mai interesanta post. de pana acum:D.....poate pentru ca era despre desene:D(si app....mai fucked up mi se pare he bro)

    RăspundețiȘtergere
  2. edy imi dai idei de posturi :)) urmatoru e despre WONDERSHOWZEN ! Daca gasesti ceva mai fucked up ca wondershowzen sa ma anunti

    RăspundețiȘtergere