joi, 26 august 2010

BILL HICKS ABOUT DRUGS

William Melvin "Bill" Hicks(1961-1994) , comediant american si muzician , a atacat politica, ipocrizia, religia si cam tot ce consta in autoritate si ce incearca sa ne impuna reguli de viata, ce pot fi puse la idoiala. Un adevarat geniu al comediei si un filozof, a incercat sa transmita un mesaj prin spectacolele lui, adevaruri , si a reusit sa deschida mintea multor oameni. A sfarsit la varsta de 32 de ani, doborat de cancer pancreatic.

Acum parerea mea personala...
In topul meu este al doilea cel mai bun comediant care a trait vreodata, primul fiind George Carlin, model principal al vietii mele, despre care voi face o postare cu alta ocazie. L'am descoperit recent pe Hicks, prin intermediul trupei TOOL, ce i'au dedicat albumul Ænima , referindu'se la el ca fiind "another dead hero". A fost de ajuns sa vad putin dintr'un spectacol, pentru a'mi capta atentia si interesul, fiind fascinat de problemele pe care le discuta si de influenta evidenta a lui George Carlin. Nu este genul e comedie la care sa te prapadesti de ras si nu poate oricine sa inteleaga umorul lui Hicks, dar mesajul poate fi usor inteles si reflectat. Astazi am urmarit spectacolul "One Night Stand", un spectacol relativ scurt de aproximativ 30 de min., in care a deschis un subiect legat de droguri (subictul asta este dezvoltat in fiecare spectacol, dar abordat din alt punctde vedere). Clipul cu secventa respectiva este mai jos. Eliberati'va mintea de orice prejudecati care lea'ti avea legatde acest subiect, si analizati vorbele lui obictiv. Astept o parere despre clip la comentarii. Daca va place va recomand sa nu urmariti secvente pe youtube..are mult mai mult farmec sa vedeti cate un show integral. Vizionare placuta si astept o parere !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu